24 Şubat 2012 Cuma

Gizemli Aşk | 1. Bölüm

  Gizemli Aşk 1.bölüm




Emirden kesinlikle nefret ediyordum. Kuzenim Hande'ye ne gozle baktigi belliydi. Ustelik nerdeyse Handenin abisiyle ayni yastaydi aralarinda 5 yas vardi Hande ve Emir arasinda. Zaten iliskileride garipti. Emirin annesini ve 
babasini oldukcada severim. Riza amca ve Zehra teyze oldukca iyi insanlar dine oldukcada duskunler. Emir ise 3 erkek kardesin en buyugu. En simarik olani. Onu aslinda su ana kadar sadece bir kere gormustum. Geri kalanini Hande tanimama neden olmustu. Annem oldukten sonra babam Sanem hanim ile evlenmisti. Ablam ve ben Sanem hanimi severdik. Birde kizi Pelin vardi tabii. Bizim iyiligimiz icin ugrasirdi ozellikle ise benim Hande'ye cok yakin olmamam konusunda uyarirdi. Hande ile ayni burcta ayni yastaydik ama birbirimizdez cok farkliydik

Hande: seksi idealist erkekleri elinde tutmasini bilen bir kizdi okuluna yarida birakmisti zaten orda burda gezip tozuyordu. Eline para versinler salsinlar gerisi umrunda degildi. 3 erkegin icinde tek kizdi belki de o yuzden Aysun yengem her dedigini yapardi Hande'nin. Benim en sevdigim amcam Unal amcamdi. Annemi kaybettikten sonra uzun zaman onlarin yaninda kalmistik. Ama Hande ile hic anlasamaz bir biirimiz olmadan duramazdik. Ben aramasam o beni arar sorar ye gelir yada beni cagrirdi..

Ben ise guler yuzlu bir kizdim aslinda tam bir inektim universteye hazirlaniyordum. Sadece lise 1. Sinifta Berk diye bir cocuktan hoslanmistim ama o zamanda yine Hande devreye girmisti. Berk ile cikmislardi. Her gun okulda gozumun onunde el ele goruyordum onlari. Belki de ben cocuk ruhluydum 18 yasinda bir genc kiz olmama ragmen hala parka gittigimde sallaniyordu. Handeyi ise her gecen gun farkli insanlarla opusurken goruyordum. Bana cok garip geliyordu o zaman migdem bulaniyordu hatta. Gordugundeee iiiyyyyykkk diyordu. Ama artik kafami daha fazla Hande'ye ve onun yarim akilli sevgilisi Emir'e takamicaktim. Hande neysede Emir'e neden taktigimida bilmiyordum. 2 gun sonra biricik ablacim Selen dunya evine giriyordu hem yuva kuracagi icin mutluydum hemde uzuluyordum tek can yoldasimdan ayrilicaktim. Babaannemin kaybindan sonra ablama daha da baglanmistim. Cok kavga ederdik bana beni mum isiginda aricaksin derdi dil cikarirdim. Neyse umarim o mutlu olur.

Butun dugunler gibi ablamin dugunude yorucu gecmisti annem (sanem) ve babam (haldun) bu yorgunlugu atlatmak icin tatile gidiyorlardi. Babam islerinden firsat bulabilmisti sonunda. Ben ise dershanem yuzunden gidemiyordum. Handelerle kalicaktim. Dugunun ertesi gunu abim (Handenin abisi) beni is cikisi aldi. Yanima dogru duzgun bir kiyafet almamistim hic unutmuyorum altimda beyaz converse siyah etek gri nike bir sporcu atleti vardi ne bir gram makyaj ne bir sey sadece escada parfumumu skmadan disari cikmazdim. Yarim saat sonra Hande'lerin evinin oraya barmistik. Emir ile evleri karsilikli villalardaydi. Orda kaldirima oturmus sohpet ediyorlardi. Ben aysenurla selamlastiktan sonra Emir'e baktim. Icimden onun yuzunu uzun uzun incelemek geldi ne kadar guzel gozlero vardi. Bir anda icime girmisti sanki. Disardan gozuktugu gibi degildi.

-Fatmanur Saltan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder